vineri, 30 august 2019

CITIȚI ȘI CRUCIȚI-VĂ!

CITIȚI ȘI CRUCIȚI-VĂ!!
   Domnului Băluțescu Marius Petrișor (urmează adresa mea) - Ca urmare a memoriului dumneavoastră transmis Ministerului Educației Naționale și înregistrat cu numărul de mai sus (nr. 16151/28 .08.2019 - n.n B.M.), vă comunicăm:
   Dumneavoastră aveți posibilitatea de a vizualiza o copie a lucrării scrise de la concursul național de ocupare a posturiolor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învățământul preuniversitar - sesiunea iulie 2019, în cadrul unei audiențe la conducerea Direcției Generale Învățământ Secundar Superior și Educație Permanentă din cadrul Ministerului Educației Naționale.
   Înscrierile în audiență se fac în fiecare zi de luni la numărul de telefon 021- 4055654. Audiențele se țin săptămânal, în ziua de miercuri.
Reevaluarea lucrărilor scrise în urma contestațiilor depuse este reglementată prin prevederile art. 69 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar în anul școlar 2019 - 2020, aprobată prin OMEN nr. 5460/2018, cu modificările și completările ulterioare:

„(1) Reevaluarea lucrărilor contestate este realizată de alte persoane decât cele care au evaluat inițial lucrările scrise, conform prevedrilor art. 68 și Procedurii specifice pentru centrele de evaluare și de soluționare a contestațiilor, în termenul prevăzut de Calendar. (...) (parantaeza face parte din textul-răspuns - n.n. B:M.)
(5) În cazul în care diferența - în plus sau în minus - dintre nota acordată de comisia de soluționare a contestațiilor și nota acordată de comisia de evaluare este maimică de 1,5 puncte sau egală cu 1, 5 puncte, rămâne definitivă nota acordată de comisia de contestații.
(6) Dacă diferența între nota finală stabilită de comisia de evaluare a lucrărilor scrise și nota finală stabilită de comisia de soluționare a contestațiilor este mai mare de 1,5 puncte, diferență care poate fi în plus sau în minus, lucrarea scrisă (vă rog să citiți cu mare atenție! - n.n. B.M.) este recorectată de o comisie de recorectare numită prin decizie de (atenție mare vă rog! - n.n. B.M.) inspectorul școlar general, formată din alte persoane decât cele care au evaluat/reevaluat lucrarea scrisă. Rezultattul stabilit de comisia de recorectare, conform prevederilor art. 68 și Procedurii specifice privind desfășurarea activităților din centrele de evaluare/contestații, este definitiv. Inspectorul școlar general dispune aplicarea măsurilor legale asupra celor care nu și-au îndeplinit atribuțiile în cadrul concursului. (...)” - (paranteza este din text - n.n. B.M.)

VĂ ROG SĂ CITIȚI CU ȘI MAI MARE ATENȚIE URMĂTOAREA PARTE DIN RĂSPUNS:
   În ceea ce privește lucrarea redactată de dumneavoastră, aceasta a fost evaluată inițial, de comisia de evaluare cu nota 7,70. În urma contestației făcute de dumneavoastră, lucrarea a fost resigilată și recorectată de o comisie de contestații care a evaluat-o - ATENȚIE MARE VĂ ROG!! - cu nota 9,45. (!!!!! - n.n. B.M.). Deoarece diferența dintre nota acordată de comisia de evaluare și nota acordată de comisia de contestații a fost mai mare de 1,5 puncte, atunci, potrivit art.69 alin. (6), mai sus enunțat, s-a constituit o a treia comisie de recorectare care v-a evaluat lucrarea și care a acordat nota 7,90, rezultat ce este definitiv. ( frate ce „corectări” - unii dau note foarte mari și alții dau note pentru a acoperi pe cei din prima comisie!!!! - n.n. B.M.).
   În conformitate cu art. 69 alin.(8) din Metodologia-cadru privind mobilitatea peronalului didactic de predare din învățământul preuniversitar în anul școlar 2019 - 2020, aprobată prin OMEN nr. 5460/2018, cu modificările și completările ulterioare:

(8) Contestația reprezintă plângerea prealabilă reglementată de art. 7 din Legea nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare. (ceea ce urmează acum este subliniat în text - n.n. B.M.). Rezultatele stabilite de comisia de soluționare a contestațiilor sunt definitive și pot fi atacate numai la instanța de contecios administrativ competentă.” ( așa voi face!!!!!!! - n.n. B.M.).
  Ministerul Educației Naționale se poate pronunța doar asupra respectării aspectelor de ordin procedural prevăzute în Metodologie, dar nu și asupra conținutului evaluării realizate în cadrul probei scrise, aceasta fiind strict responsabilitatea peroanelor desemnate în comisiile de evaluare și de contestații.

   ( În încheierea răspunsului la memoriul meu, urmează semnătura Directorului General, - numele nu-l dezvălui, deocamdată! - n.n. B.M.).
CÂTEVA OBSERVAȚII:
   Cum am bănuit, lucrarea mea nu a fost evaluată corect! Observ că a fost un adevărat „obiect de târguială” între diverse comisii și „comiți”! Fapt foarte interesant, comisia de contestație mi-a dat nota 9,45!!!!
   Ulterioara comisie finală, constituită de către Inspectorul Școlar General ( al județului Dolj!??? - n.n. B.M.) mi-a „dat” 7,90! Nu cumva această comisie a fost „făcută” să „acopere” rezultatul inițial? Măi, măi! Interesant. Așadar, lucrararea mea ba a fost de 9,45, ba a fost de 7,90!!?? Cu cel „fel” de corectare avem de-a face? Cum se poate ca lucrarea mea să fie „evaluată” în asemenea hal!!!??? Nu există barem de corectare sau totul este făcut cu tentă și la ordin!?? Judecați vă rog această situație aberantă! 
    Aș vrea, pe această cale, să-mi arăt „înalta” mea considerație pentru toți „colegii” profesori care m-au atacat și jignit într-un mod descalificant pentru ei! De ce ați făcut-o? Cine v-a pus? Ați vrut să mă intimidați!? Mai ales voi profesori din ... Ardeal! Ce-ați urmărit prin campanie de discreditare pe care ați dus-o? Într-adevăr, mi-ați „demonstrat” că sunteți „civilizați față de mine, un biet „barbar oltean”! Mulțumesc! Prefer să rămân un „oltean necivilizat” și să vă cer imperativ, să rămâneți voi civilizați!!
  Nota finală, cum se observă, reflectă o diferență absurdă, care, practic, mi-a furat TITULARIZAREA la București! Căci eu asta am urmărit, înscriindu-mă și la București! Nu cumva asta s-a și urmărit!? Eu cred că ... Da, Da!!
    Acum am ajuns în situația ca, datorită notei „finale”, să fiu nevoit să intru în șomaj! Exact, nu mai sunt ore, dar directorii au dreptul, - rețineți -, au dreptul să angajeze acum pe cine vor ei!!!!!
   Dar voi continua lupta în contencios administrativ, căci, înțeleg că, nota finală mi-a fost „pusă” de către cei de la ... DOLJ!! S-au n-am înțeles bine?
   Oricum mă voi duce la București să-mi văd copia după lucrare (interesant, copia!!!!! - nu originalul! - n.n. B.M.) Sigur sper să fie vorba de o copie după lucrarea mea și cred că va fi! Nu sunt chiar atât de paranoic! Dar mai ști ...

VĂ ROG SĂ DISTRIBUIȚI ACEST MATERIAL!

4 comentarii:

  1. Da, știu care a luat 6 și după contestație 9... nimic nu ma mira

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cunosc și eu astfel de cazuri. Acum 3 ani, unui candidat de la Dolj i s-a mărit nota cu 3 puncte! În cazul meu „s-au sesizat băieții”!

      Ștergere
  2. Asta este "sistemul".... De notare și nu numai..
    Trist..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună seara, domnu Marius!
      În final care a fost rezultatul demersului dvs?

      Ștergere

DESPRE INTUIȚIE.

  DESPRE INTUIȚIE   Într-o seară din anul 1893, în Detroit, Michigan, un funcţionar care lucra pentru o companie de cărbune a văzut trecân...