sâmbătă, 20 iulie 2019

CÂTEVA REFLECȚII DESPRE UN ANUMIT GEN DE FILME!

CÂTEVA REFLECȚII DESPRE UN ANUMIT GEN DE FILME!

    Îmi place mult cinematografia americană, sau, aș spune un anumit fel de cinematografie americană. Acea cinematografie care realizează filme devoțional-creștine și filme S.F.! 
       Anumite filme devoționale sunt incredibile - „Interviu cu Dumnezeu”, „Cocioaba” (Doamne ce film!), „Lăsat în urmă” etc.. Am văzut atât de multe ... Nu- mi amitesc titlurile multora dintre ele. Ah, „Vorbind cu Cerul, trăind printre morți”! Wow!! Recomand vizionarea filmullui!
    Un anumit fel de filme devoționale mă uluiește - cele în cere Iisus Hristos este personajul principal! Nu este vorba despre transpuneri cinematografice ale Evangheliilor, ci de ... situații ipotetice în care oameni de astăzi s-ar întâlni cu Iisus! Recomand „Special incounter”.
      Îmi plac filmele S.F., dar. în mod particular, mi-au atras atenția anumite filme S.F. -  cele în care se combină religia cu știința. În ultimul timp am privit o serie de astfel de filme. Aș enumera cele două părți ale filmului „Omul de pe Terra”. În acest film este prezentat un om care ar avea 15 000 de ani și ar trăi printre noi cei de astăzi. Trebuie văzut, dar să se țină seama că, totuși, este un S.F.. De asemenea, m-a impresionat filmul „The age of Adaline”! Fără cuvinte! Filmul are și o ... anumită credibilitate științifică, aparte aș spune! Este vorba, în film, despre cazul unei femei, care, după un accident misterios cu ... mașina, brusc nu mai îmbătrânește și de aici o serie de situații fascinante. Filmul m-a ținut cu sufletul la gură, cum se spune!
     În încheierea acestor scurte reflecții nu pot să nu mă întreb de ce nicio altă cinematografie din lume nu îndrăznește să conceapă astfel de filme. De ce doar americanii o fac? De ce totuși aceste filme nu sunt promovate așa cum ar trebui și trebuie să te străduiești mult pentru a le găsi? De ce noi românii nu realizăm astfel de filme? Această întrebare cred că este nu doar inutilă, ci de-a dreptul idioată.
       În încheiere aș mai aminti un film - „Lucy”! Merită văzut. 
    Poate voi mai reveni cu noi astfel de reflecții pe măsură ce voi mai viziona și alte filme din categoria celor care fac obiectul scurtelor mele ... reflecții.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DESPRE CHESTIUNI POLITI ... CHISTE!

  DESPRE CHESTIUNI POLITI … CHISTE! 1. Coaliția renunță la Cârstoiu și fiecare merge cu candidat propriu pentru București: Firea și Burduj...