luni, 13 august 2018

DESPRE MANIPULAREA DIN ROMÂNIA DE AZI!

 DESPRE MANIPULAREA DIN ROMÂNIA DE AZI!
        Asistăm de câteva zile la acutizarea războiului pentru puterea totală în România dintre două găști numite generic P.S.D. și P.N.L. ( mai corect P.D.L. deghizat). Războiul se poartă cu mijloace extrem de murdare! Ambele grupări și-au pus la treabă postacii! Ce este mult mai dureros - mulți dintre postaci sunt profesori! Îmi este greață să văd cum diverși profesori folosesc un limbaj „educativ” pentru a sluji o cauză sau alta! Mă întreb - la toamnă când vor veni în fața elevilor ce vor spune? Elevii acestor ... profesori văd și ei cum se exprimă dascălii lor, eventual diriginții lor! Poate unii dintre acești „profesori” nu știu cum a fost în primele luni ale anului 1990, pentru că sunt mai tineri! Le spun eu: mulți „profesori” au fost dați afară de la ore de elevi pentru servilismul pe care îl arătaseră față de regimul comunist! Îmi amintesc și azi cum, cei din clasa mea (eram în clasa a VI-a) am dat-o afară pe dirigintă!
    Manipularea din aceste zile este grotească. Unul dintre manipulatori a depășit însă limitele rezonabilului - Mălin Bot a ținut să ne spună că a fost gazat și stropit cu apă de însuși Liviu Dragnea deghizat în jandarm, aflat, chipurile, într-o mașină a Jandarmeriei! Frate ești bolnav cronic de băsescianism în stare de metastază!
       În orice astfel de manifestații apar „imaculații”, „salvatorii nației”. În cazul nostru, își fac apariția cu nerușinare foștii pedeliști, care pozează în apărători ai statului de drept, în luptători pentru stârpirea corupției (ei care au servit-o pa Madam Udrea?), în promotori ai moralismului în politică! Am văzut în Piața „Mihai Viteazul” din Craiova foști pedeliști care s-au remarcat prin numeroase servicii aduse regimului odios Băsescu-Udrea - de exemplu, am văzut-o pe fosta inspectoare de la personal din ISJ Dolj, - doamna Jianu -, combătând sus și tare corupția regimului Dragnea! Trebuie să fi spălat pe creier să nu-ți amintești „concursurile de titularizare” din perioada pedelistă când județul Dolj era județ „pilot”, pardon pilos! Haida de!
    În cealaltă tabără, fanaticii drăgniști ne spun că, manifestanții ar trebui mitraliați! Eu vă invit „stimabililor” s-o faceți! Să vedem cine va fi, în cele din urmă, militraliat!! Este instigare la crimă cu premeditare ceea ce fac acești pretinși social-democrați!
      Alți apărători ai regimului teleormanistanez, reprezentat de Liviu Dragnea, ne spun: ăștia au mai mărit pensiile, au mărit salariile, au dat, au făcut etc., pedeliștii/peneliști au tăiat, au redus și au furat! Da este adevărat! Dar ticăloșiile unora nu pot fi scuzate prin ticăloșiile altora! Apoi întreabă unde erau cei din diasporă când Băsescu tăia și fura cu gașca lui? Cu alte cuvinte n-au dreptul să protesteze acum! Este legitimă întrebarea! Dar este ticălos modul în care se pune - adică, tăceți din gură acum și lăsați drăgniștii să facă ce vor că ne dau și nouă ceva! Aici este vorba de nebunie și de servilism politic rușinos! Da, diaspora a tăcut în vremea lui Băsescu așa cum am tăcut majoritatea din țară! Dar, a venit începutul anului 2012! Sau am uitat!? Cei din diaspora au manifestat în multe orașe din Europa - vă amintiți sloganul: „Vă rugăm să ne iertați, nu trimitem cât furați!”
       În plan personal - am observat că primesc tot felul de sfaturi: cei din tabăra drăgnistă mă avertizează că nu voi mai primi ore în învățământ, că îmi vor arăta ei etc., iar ceilalți din tabăra „imaculaților pedeliști” mă „sfătuiesc” să trec de partea lor, căci voi avea numai beneficii dacă le slujesc cauza! Mă lăsați! N-am de gând să mă compromit așa cum s-au compromis și se compromit în aceste zile atâțea „profesori titulari”! Încă odată - devine clar ca lumina zilei cum se obține, da fapt, titularizarea și ce slugărnicie trebuie să dovedești față de partidul care te-a făcut titular! Odios!!
     Subliniez - am convingeri politice de stânga, dar de STÂNGA, nu drăgniste! Nu pot fi de partea PROȘTILOR și AGRAMAȚILOR ajunși șefi datorită lui Dragnea! E suficient să-l ascult pe ... ministrul „ESTE” de la Educație, ca să-mi dau seama ce înseamnă sistemul PSDragnea! Nu pot fi de partea „imaculaților pedeliști”, care erau în stare și ei de orice pentru Băsescu! Eu nu mor de dragul lui Blaga și a lui Johannis!
      Apropo de președinte - este clar că nu avem președinte! Johannis este liderul pedeliștilor/peneliști, și atât! Instigă și el clar la violență! Este la fel de vinovat pentru ceeea ce se întâmplă în România și pentru acutizarea conflictului între români! RUȘINE! Sper să primească și el pedeapsa cuvenită alături de Dragnea!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DESPRE CHESTIUNI POLITI ... CHISTE!

  DESPRE CHESTIUNI POLITI … CHISTE! 1. Coaliția renunță la Cârstoiu și fiecare merge cu candidat propriu pentru București: Firea și Burduj...