KLAUS JOHANNIS ȘI COLOSALA MINCIUNĂ A „IDENTITĂȚII
DE GEN”!
Plicticoșenia tărăgănată a lui Klaus Johannis are și o parte bună: este
mai previzibilă decât prelungirea stării de alertă. Nimic din ce se pogoară din
Dealul Cotroceni asupra poporului român nu poate surprinde omul normal. „Cred
că ați aflat pe surse ce voi face cu legea identității de gen…”, a declarat Johannis,
joi. Masca i-a ascuns zâmbetul de tablă galvanizată, doar elasticul s-a
lăbărțat puțin pe pomeți. „Sursele” erau cele ale Digi 24, canalul
colector al celor mai intime gânduri prezidențiale, care anunțase că
președintele nu va promulga legea. Totuși, nu trebuia să fii Mafalda pentru a
ghici că politicianul, care i-a făcut „fanatici religioși” și „infatuați” pe
susținătorii familiei tradiționale și a votat sfidător, abia în al 12-lea ceas,
când s-a asigurat că soarta referendumului era pecetluită, se va opune
interzicerii identității de gen în școli. Pentru cei pe care noua Revoluție Culturală i-a luat pe nepregătite, trebuie arătat
că, potrivit „teoriei identității de
gen”, omul se naște cu un sex biologic - masculin sau feminin - care nu
coincide întotdeauna cu genul său. Pentru că genul unui om, susține teoria,
este determinat de o sumedenie de factori sociali și culturali - mediul
familial, educația, anturajul, condițiile sociale etc. - care îl pot influența
să se identifice cu un „gen” diferit de sexul biologic. Spre deosebire de sexul biologic, „genul” nu este doar masculin sau
faminin: potrivit site-ului healthline.com, există nu mai puțin de 64
de „identități de gen”!! De asemenea, spre deosebire de sexul biologic,
care poate fi schimbat doar prin intervenție chirurgicală, „genul”, fiind o
chestiune de „asumare” și „identificare”, poate fi schimbat oricând îți dă ghes
Eul. Aceasta este și cea mai
importantă caracteristică a „genului”: fluiditatea. Amintesc faptul că, revoluția socialistă mondială a eșuat din
cauză că motorul ei, clasa muncitoare, s-a gripat. A fost pervertit de
capitalism. Nivelul de trai a crescut atât de mult în Occident, încât
proletariatul a devenit cât se poate de mulțumit de viața sa și s-a sastisit de
„lupta de clasă”. Dar ideea
revoluției biruitoare nu a murit: avea nevoie doar de un motor nou. Un motor
care să nu mai fie în pericol de a se gripa. Așa a fost înlocuit Proletariatul cu Minoritățile de toate
felurile: rasiale, culturale și mai ales sexuale. Cele din urmă aveau
avantajul că se pot multiplica la nesfârșit. Când avântul revoluționar
lâncezește, este inventată o nouă minoritate sexuală, gata să se bată cu toate
prejudecățile (inclusiv ale celorlalte minorități sexuale) pentru a se impune
și a fi recunoscută. Acesta este
avantajul „fluidității” de care vorbeam: spre deosebire de Clasa Muncitoare,
care se anchilozează inevitabil, Genul se reinventează și se reînnoiește
continuu. Așa a devenit Genul motorul ideal al „revoluției permanente” visate
de Troțki, idolul Stângii occidentale. Să mai spunem doar că în procesul de
apariție a noi „varietăți de gen”, nu o dată se întâmplă ca acestea să intre în
coliziune cu altele, deja existente. De pildă, zilele acestea se scrie enorm în
Occident despre războiul dintre J.K.
Rowling, „mama lui Harry Potter”, o feministă convinsă și o militantă
activă pentru drepturile lesbiene, și transsexuali. Rowling afirmă că
transsexualii și transgenderii, nefiind femei adevărate, compromit lupta
feministelor și a lesbienelor. Bărbații „trans” susțin însă că sufletul și
sensibilitatea lor sunt mult mai feminine decât cele ale lesbienelor. Și dă-i
război… Dar părinții Noii Revoluției
Mondiale se bucură: din asemenea conflicte, ideologia se limpezește și
Revoluția iese întărită. La fel cum a ieșit din conflictele dintre bolșevici și
menșevici sau, la noi, dintre Gheorghiu-Dej
și Ana Pauker - Vasile Luca - Teohari
Georgescu. Simultan cu mesajul atât de transparent al lui Johannis privind
intenția de a lua în brațe „teoria
genului” și a-i permite să se lăfăie în școlile românești,
televiziunile s-au mobilizat exemplar, alocând din timpul rezervat
isteriei COVID un calup de indignare și pentru „lovitura dată de Parlament
libertății de gândire și expresie în spațiul universitar”. Mobilizarea în favoaea„Teoria Genului” în școli arată că Educație
Sexuală nu va fi atât de „sanitară” cum am fost asigurați, ci va fi încărcată
de ideologie. Patru-cinci persoane cu sex
incert s-au aliniat la gardul Cotrocenilor, iar camerele le-au filmat îndelung,
cu aviditatea cu care caută buluceala la moaște. Vreo zece studenți
strânși într-un campus au protestat și ei față de „atacul la autonomia
universitară” și au deplâns în șabloane extrase din „Istoria Stângii - cursul scurt” că Parlamentul tiranic le
jumulește visele înaripate. După cum
se vede, pe Dâmbovița, poporul, după ce s-a fript 50 de ani cu comunismul, nu
prea arde de dorul de a aprinde flacăra Revoluției Mondiale. Pentru a camufla pe cât posibil stânjenitoarea
penurie de adepți, au fost scoși la înaintare ideologii de serviciu. Nici ei
prea mulți, și-au acoperit puținătatea cu un amestec de vituperări indignate și
argumente care se doreau științifice la adresa amendamentului din lege care
interzice ideologia de gen. Amendamentul a fost
propus de senatorul PMP, Vasile Cristin
Lungu, absolvent al Seminarului Teologic din Zalău și licențiat în
Psihologie Specială în SUA, la Loyola University, și a fost votat de 81 de
senatori de la PSD, ProRomânia și PMP, cu 22 de voturi împotrivă, majoritatea
de la USR si UDMR și 27 de abțineri de la PNL. Mircea Miclea: „Este prima dată după Evul Mediu când un organism
legiuitor spune ce se poate preda și ce nu se poate preda în universitate, asta
făcea în Evul Mediu Biserica Catolică.” Mihaela
Miroiu: „O incultură crasă, strigătoare la cer. Este o problemă elementară
pentru orice om că sexul biologic este una, și genul, la nivel de interpretare
culturală, socială, a rolurilor pe care trebuie să le joace bărbații și
femeile, e cu totul altceva. Aceste genuri, feminin și masculin (dar celelalte
62? - n.n.) sunt rezultatul concepției societății despre rolurile pe care
trebuie să le joace cele două sexe, iar sexul biologic este altă poveste.” Vlad Alexandrescu, senator USR:
„România se aliniază unor poziții promovate de Ungaria lui Victor Orban și de
Polonia, devenind un regim în care s-a introdus poliția gândirii.” Mihai Maci: „Teologul de la Zalău
(sesizați sila - n.n.) poate veni mâine să ne spună că Evoluționismul e o
„opinie” și predarea lui poate fi decisă de Senat.” Vă invit încă o dată să remarcați poziția „pro-știință” a avocaților
„teoriei de gen”! Cine se opune „teoriei de gen” este un obscurantist, un
„fanatic religios”.
Și acum, doamnelor și domnilor, am plăcerea
să vă prezint o bombă: pe 17 septembrie 2019, în publicația științifică online Quillete.com. apărea un articol devastator la adresa „Teoriei
de Gen”, semnat de un anume Christopher
Dummitt, intitulat „Confessions of a
Social Constructionist” („Mărturisirile unui autor de constructe sociale”).
Dar Dummitt nu este un fitecine: el este însuși AUTORUL „Teoriei de Gen”. Iar
esența articolului este că „Teoria de Gen” este o invenție ideologică. „Toată
lumea inventează. Așa funcționează lucrurile în domeniul studiilor de gen”,
dezvăluie Dummitt în lungul text în care își pune cenușă în cap pentru „teoria”
pe care a scornit-o în 1998. „În cercetările mele privind Genul nu am găsit
explicații științifice, ele au apărut doar din convingerile mele ideologice”,
continuă autorul. „Practic, nu aveam nicio dovadă pentru o parte din ce
afirmam. Așadar, mi-am susținut argumentele cu fervoare și am atacat punctele
de vedere alternative. Din punct de vedere intelectual, nu a fost prea frumos.”
Și Dummitt adaugă: „De aceea este atât de dezamăgitor să văd că opiniile pe
care le-am folosit pentru a argumenta cu atâta fervoare - și atât de fără temei
- sunt acceptate acum de atât de mulți în societate.” Iată mai jos un rezumat
al eșafodalui ideologic pe care Dummitt și-a construit „Teoria Genului”: „Mai întâi, aș vrea să subliniez că, în
calitate de istoric, știam că există o mare cantitate de variabilitate
culturală și istorică. Genul nu a fost definit la fel întotdeauna și peste tot.
Explicam că există un ansamblu de concepte și relații în evoluția istorică dând
un sens diferențelor dintre bărbați și femei. Cum puteți să afirmați că a fi
bărbat sau femeie este un lucru legat de biologie, dacă avem dovezi ale schimbărilor
de-a lungul timpului? Am insistat că nu există un temei istoric pentru o
diferență sexuală, înrădăcinată într-un fundament, istoric sau de alt fel, care
să poată exista înainte de a fi înțeleasă din punct de vedere cultural. Arătam
apoi că, de câte ori te întâlnești cu cineva care îți spune că ceva este
masculin sau feminin, nu este vorba doar de sex. Este întotdeauna, simultan, și
o chestiune de putere. Iar cuvântul „putere” a fost și rămâne un fel de cuvânt
magic în lumea academică - mai ales pentru un proaspăt absolvent care îl
citește pentru prima oară pe Michel Foucault. În The Manly Modern (prima
lucrare a lui Dummitt - n.n), eram și mai explicit: „Genul este o chestiune de
putere… A te referi la două concepte de o manieră care îl codifică pe unul ca
masculin și pe celălalt ca feminin înseamnă să stabilești o ierarhie între cele
două.” Așadar, dacă cineva nega că sexul și genul sunt variabile, dacă sugera
că sunt ceva atemporal sau biologic, însemna că încerca să justifice puterea
bărbaților în societate. Era apologetul opresiunii. Vă amintește asta de ceva?,
întreabă ironic Dummit, după care continuă: apoi, în al treilea rând, am căutat
o explicație istorică în măsură să arate de ce oamenii vorbeau de ceva la
masculin sau feminin. Istoria este un spațiu imens. Întotdeauna poți să găsești
acolo ceva. Am scris despre anii care au urmat celui de-Al Doilea Război
Mondial… Femeile se înrolaseră în armată și avuseseră ocupații „masculine”.
Accentul pus pe deosebirile dintre sexe urmărea așadar să trimită femeile
înapoi la cratiță. Era din nou vorba de o chestiune de putere și de opresiune. Poți
să cauți și să găsești și alte amănunte contextuale, în istorie. Exact asta am
făcut în cartea mea. Am subliniat deci toate modurile prin care omul postbelic
asocia faptul de a vorbi despre modernitate cu faptul de a vorbi despre
virilitate. Și Dummit conchide: Ca operă de erudiție, trebuie să recunoașteți
că era destul de elegant realizată, dacă pot spune așa. Problema era că, în
bună măsură, era și un faliment intelectual. Iată unde mă înșelam: în studiile
mele nu am găsit explicații. Ele au venit din convingerile mele ideologice. Dummit
lămurește că toți „cercetătorii” care sprijină astăzi Teoria Genului au
adoptat aceeași abordare, dar, spre deosebire de mine, o mențin.” Până la urmă,
ce este Teoria Genului? Autorul ei răspunde: „Un ansamblu de credințe
preconcepute care s-au integrat în penumbrele disciplinare ale studiilor
genului.” Klaus Johannis se
pregătește să ia în brațe o uriașă minciună ideologică, pentru a o impune
poporului român.
Foarte reusit articolul perfect ADEVARAT
RăspundețiȘtergereAsa cum cei DECLA EPOCH TIMES EXPUNE fața odioasă a makeleficului comunism cred ca Romania ar trebui să vadă librăriile și ziarele pline de articole despre amenințarea chineză COMUNISTA PINA NU E PREA TÂRZIU