joi, 7 mai 2020

O PĂȚANIE!


O PĂȚANIE!

O pățanie: mai zilele trecute am fost și eu amendat cu ... 3000 de RON pentru „vina” enormă de a dori să-mi fac o serie de cumpărături din Piața Centrală, pentru că, Piața din Brazdă, zona Complexului Vechi, este una din cele mai scumpe din Craiova! În drum spre Piața Centrală am dat nas în nas cu un echipaj de ... milițieni!! Aceștia m-au luat la rost, mi-au spus, mi-au argumentat ce încălcare gravă de lege am săvârșit!! Mi-au reproșat că „de ce n-am luat un taxi?” Și mi-au dat amendă!! În aceste condiții am strigat cât am putut de tare: Trăiască frăția pedelistă Suceava-Cluj!!! Moarte pedeliștilor!! Așa că, mă bucur enorm pentru decizia CCR!! Încă odată: Moarte pedeliștilor!!! Moarte propagandiștilor pedeliști „dă dreapta”!!! - cum se exprimă unul dintre sclifosiții așa-zisei drepte. Sper să fiu printre cei care le vor da o bătaie soră cu moartea lui Orban și acoliților lor!!! Și lui Johannis bineînțeles!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DESPRE CHESTIUNI POLITI ... CHISTE!

  DESPRE CHESTIUNI POLITI … CHISTE! 1. Coaliția renunță la Cârstoiu și fiecare merge cu candidat propriu pentru București: Firea și Burduj...